top of page

Shipping Policy

1. Verzendgebied

Wij leveren momenteel in:

  • Nederland
     

Voor leveringen buiten deze landen kun je contact opnemen met info@flowreformer.nl.

2. Levering van Flow Reformers
 

  • Bezorging: Flow Reformers worden bezorgd tot in de gewenste ruimte in jouw woning.

  • Montage: Wij bieden gratis montage van de Flow Reformer bij levering. Onze bezorgers zetten de Reformer direct gebruiksklaar in elkaar.

  • Transport: Onze bezorg partner Hoekstra BV is gespecialiseerd in het vervoeren van grote en zware pakketten.

  • Levertijd: Levering vindt normaal gesproken plaats binnen 4 weken na bevestiging van je bestelling, tenzij anders vermeld. Let op: de levering van jouw Flow Reformer kan iets langer duren dan gebruikelijk. Omdat elk toestel met de hand wordt samengesteld en gecontroleerd, nemen we liever iets meer tijd om de kwaliteit te waarborgen. We houden je persoonlijk op de hoogte van elke stap, zodat je precies weet wanneer jouw bestelling aankomt. 
     

3. Levering van accessoires
 

  • Accessoires (zoals straps, weights of matten) worden verzonden via pakketpost (PostNL, DHL of een vergelijkbare vervoerder).

  • Voor bestellingen van accessoires geldt een levertijd van gemiddeld 2-4 werkdagen.

  • Verzending van accessoires onder de €50 kan tegen een standaard verzendtarief plaatsvinden.
     

4. Verzendkosten
 

  • Flow Reformers: Gratis verzending binnen Nederland

  • Accessoires: Gratis verzending vanaf €50. Bij bestellingen onder dit bedrag wordt een bijdrage in de verzendkosten berekend.
     

5. Ontvangst & inspectie
 

  • Bij levering vragen wij je de Reformer en/of accessoires te controleren.

  • Indien er schade is ontstaan tijdens transport, meld dit direct bij de bezorger en neem contact op met info@flowreformer.nl.

  • Flow is verantwoordelijk voor het correct leveren van de bestelling volgens de koopovereenkomst.
     

6. Niet-thuis levering
 

  • Indien je niet thuis bent op het afgesproken moment van levering van de Flow Reformer, nemen wij contact met je op om een nieuwe afspraak in te plannen.

  • Voor accessoires via pakketpost gelden de reguliere niet-thuis procedures van PostNL/DHL (afhaalpunt of tweede levering).
     

7. Beperkingen
 

  •  Indien trappen moeten worden gebruikt, dien je dit vooraf te melden.

  • Flow behoudt zich het recht voor om bestellingen te annuleren wanneer levering door omstandigheden (bijv. ontoegankelijke locatie) onmogelijk is.

bottom of page